Порядок погодження довідки-розрахунку на виплату заробітної плати

Контролюючі органи невідкладно погоджують довідку-розрахунок в електронній або паперовій формі, надану платником ЄСВ

Порядок погодження довідки-розрахунку на виплату заробітної плати

Довідку-розрахунок на виплату заробітної плати складає платник ЄСВ за формою згідно з додатком 1 до Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання платіжних інструкцій на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Мінфіну від 16.09.2022 № 291; далі — Порядок.

Контролюючі органи відмовляють у погодженні за умови:

  • невідповідності довідки-розрахунку визначеній формі;
  • недостовірності викладеної у довідці-розрахунку інформації;
  • подання довідки-розрахунку до контролюючого органу не за місцем взяття на облік платника ЄСВ.

Один примірник погодженої довідки-розрахунку в паперовій формі надається обслуговуючому надавачу платіжних послуг, другий — контролюючому органу, третій — залишається у платника ЄСВ.

Довідку-розрахунок в електронній формі надає платник ЄСВ до обслуговуючого надавача платіжних послуг з дотриманням законів України:

  • «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV;
  • «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.

Довідка-розрахунок в електронній формі — документ, отриманий платником ЄСВ в електронній формі через Електронний кабінет у порядку, встановленому статтею 42-1 Податкового кодексу України (п. 1 Порядку).

У розділі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платник ЄСВ може надіслати до відповідного контролюючого органу належним чином оформлену довідку-розрахунок в е-формі за ідентифікатором форми:

  • J1330001 — для юридичних осіб;
  • F1330001 — для фізичних осіб.

Після надходження електронного документа здійснюють його автоматизовану перевірку.

У першій квитанції електронного документа повідомляють про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляють про неприймання електронного документа із зазначенням причин. У такому випадку другу квитанцію не формують.

Друга квитанція є підтвердженням про приймання (реєстрацію) або повідомленням про неприймання в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначають реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час приймання (реєстрації) або неприймання, реєстраційний номер, дані про платника та підписувача (підписувачів) електронного документа та квитанції).

За наявності другої квитанції про приймання е-документа датою та часом його приймання (реєстрації) контролюючим органом вважають дату та час, зафіксовані у першій квитанції.

Інформацію щодо отримання та дати реєстрації довідки-розрахунку в контролюючому органі можете переглянути у вкладці «Вхідні» розділу «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Також квитанції щодо приймання та обробки можете переглянути в розділі «Перегляд звітності» та розділі «Введення звітності». Дата реєстрації довідки-розрахунку вважається днем її отримання контролюючим органом.

Погоджену довідку-розрахунок в е-формі (або відмову у погодженні) невідкладно направляє контролюючий орган платнику ЄСВ в Електронний кабінет.

За інформацією ДПС в Івано-Франківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Допомога на лікування працівника підприємства

Роботодавець має право надати своїм працівникам матеріальну допомогу на лікування чи оплатити їх медичне обслуговування. При цьому не сплачувати податків із таких сум. З'ясуємо, якими можуть бути пільгові варіанти надання такої допомоги. Коли матеріальну допомогу на лікування не оподатковують? Як оформити надання матеріальної допомоги на лікування?
25721

Виплати померлому працівнику

У разі смерті працівника бухгалтерові необхідно визначити суму заборгованості перед померлим працівником, яку виплатити родичам померлого. Розглянемо, як оподаткувати й відобразити у звітності остаточний розрахунок суми, що належить померлому працівникові
148542

Обліковий лист тракториста машиніста: для чого застосовувати та як складати

Обліковий лист тракториста-машиніста — підстава, щоб показати в бухобліку обсяг виконаних робіт, списання пального на виробничі витрати, а також нарахування оплати праці. Підкажемо, як його складати, й наведемо зразок
10234

Кібербезпека для бухгалтера: як не стати наживкою онлайн-шахраїв

Бухгалтери — нова ціль кіберзлочинців. Фішингові атаки стають більш вишуканими, а шкідливі листи — більш «правдоподібними». Тож зібрали у статті головне: як розпізнати підозрілий лист, що робити, коли вже відкрили, і як захистити себе та команду
81

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді