Для цілей формування Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі — Перелік) галузь визначають за основним видом економічної діяльності платника на рівні класу згідно КВЕД 009:2010
Нагадуємо, що Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства затвердив Мінфін наказом від 07.10.2024 № 495 (далі — наказ № 495).
Наказ № 495 ухвалили на виконання Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 18.06.2024 № 3813-IX.
Наказом № 495 визначили порядок розрахунку критеріїв для включення платників до переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
Серед переваг, які отримуватимуть платники, які увійдуть до Переліку, зокрема:
- мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів
- скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування
- зменшення строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.
▶️ Як потрапити до «клубу білого бізнесу»
▶️ Коли зможете переглянути Перелік платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
▶️ Яку інформацію виноситимуть на загал і як цього уникнути
▶️ Як визначатимуть показники
▶️ Які пільги у бронюванні працівників
Для таких платників також спрощують механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер з метою підвищення якості обслуговування.
Для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку, ДПС видала наказ «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 31.10.2024 № 788 (далі — наказ № 788).
Наказом № 788 затвердили порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера, особливості його взаємодії з платником та відповідальність. Також чітко визначили способи комунікацій платника з комплаєнс-менеджером та порядок проведення онлайн-комунікації в режимі відеоконференції.