Мінфін продовжить до 1 березня 2025 року перехідний термін для запровадження нових вимог до форми та змісту розрахункових документів, який затверджений наказом від 22.11.2024 № 601

Відповідно до цього наказу Мінфіну від 22.11.2024 № 601, суб’єкти господарювання зобов’язані з 01 січня 2025 року забезпечити видачу розрахункових документів за формою та змістом, які враховують внесені ним зміни. При цьому для магазинів безмитної торгівлі передбачена можливість, протягом 3 місяців від дати набрання наказом чинності, при продажу алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів видавати розрахункові документи за «старою» формою але з обов’язковим зазначенням реквізитів паспортного документу покупця товару, ваги одиниці тютюнового виробу, кількості тютюнових виробів в одиниці товару (пачці), міцність алкогольних напоїв та об’єм у літрах одиниці товару (пляшки).
Проте у зв’язку із тривалою процедурою погодження та реєстрації наказу, виникла необхідність надання більш тривалого терміну для здійснення суб’єктами господарювання заходів щодо налаштування роботи РРО та ПРРО для забезпечення формування ними розрахункових документів за новою формою та змістом з урахуванням змін, внесених наказом № 601.
Тому Мінфін підготував проєкт наказу, яким пропонує продовжити на 2 місяці, до 1 березня 2025 року, перехідний термін для запровадження нових вимог до форми та змісту розрахункових документів.
Зазначений наказ найближчим часом подадуть для держреєстрації до Мін’юсту.
За інформацією Мінфіну
Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
Використовуєте РРО/пРРО ― дотримуйтеся низки вимог, щоб не отримати штраф. Який штраф за невикористання РРО/пРРО та інші порушення застосовують до суб'єктів господарювання та їхніх посадових осіб розповість експерт у огляді
Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати