Законопроєктом:
- розширюють державний ринковий нагляд на онлайн-торгівлю. Продукція, що продається через інтернет та інші форми дистанційної торгівлі, також буде під державним ринковим наглядом;
- встановлюють вимоги до надавачів послуг фулфілменту (складування, пакування, відправлення товару споживачу, в цьому випадку — маркетплейсами) та інформаційного суспільства, що забезпечить можливість реагувати на запити та вживати заходів для захисту споживачів;
- визначають, що для певних категорій продукції, таких як електрообладнання, засоби індивідуального захисту та іграшки, виробник чи імпортер повинні мати уповноваженого представника в Україні. Це дозволить швидше реагувати на ризики, пов’язані з потенційно небезпечними товарами;
- встановлюють чіткі алгоритми взаємодії між митницею та органами ринкового нагляду. Обмін інформацією між інформаційними системами ринкового нагляду та митниці відбуватиметься за механізмом Єдиного вікна. Продукцію не затримуватимуть на митному посту у разі необхідності проведення лабораторних досліджень для підтвердження її безпечності. Це дозволить скоротити час та зменшити витрати імпортера;
- розширюють можливості для співпраці між органами ринкового нагляду, бізнес-об’єднаннями, споживачами та митницею. Наприклад, бізнес-асоціації можуть укладати меморандуми з органами держнагляду, виступати ініціатором перевірок та брати участь в них. Також проводити спільні з органами влади навчання, семінари для бізнесу тощо;
- пропонують державну політику у сфері ринкового нагляду формувати на основі Національної стратегії. Її переглядатимуть кожні чотири роки.