Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Компанія NovaPay повідомила про зміни у видачі готівки підприємцям, зокрема ФОПам, у відділеннях Нової пошти на вимогу НБУ

Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Нові правила роботи із готівкою не стосуватимуться приватних клієнтів, вони можуть отримувати кошти, як і раніше, — як на рахунок, так і готівкою, заявили у компанії.

Зміни стосуються юридичних осіб, ФОПів та осіб, які займаються незалежною професійною діяльністю. Згідно з Постановою НБУ «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 23.08.2024 № 101 їм заборонено отримувати післяплату готівкою у відділеннях.

«Тепер, на вимогу регулятора, гроші від клієнтів спочатку мають зараховуватися на рахунок, а потім їх можна за потреби зняти готівкою», — йдеться у поясненні NovaPay.

Щоб отримати кошти за свою підприємницьку чи професійну діяльність, потрібно:

  • укласти договір контролю оплати з NovaPay;
  • отримувати гроші на рахунок — він може бути відкритий у NovaPay або у будь-якому українському банку.

Безготівкова оплата або cashless-розрахунки

Відкрити приватний чи підприємницький рахунок у NovaPay можна в мобільному застосунку. На рахунок в NovaPay кошти зараховуються день у день. Усю післяплату з бізнес-рахунку NovaPay можна знімати чи переказувати без комісій, додали у компанії.

NovaPay — міжнародний фінансовий сервіс, що входить до групи компаній NOVA (Нова пошта) і майже 13 років надає платіжні сервіси онлайн та офлайн у понад 3 600 відділеннях Нової пошти. NovaPay першим в Україні серед небанківських фінансових установ отримав розширену ліцензію НБУ, яка дозволила відкривати рахунки та випускати картки.

За інформацією NV-Бізнес


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Видатковий касовий ордер: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Коли заповнюєте форму, зважайте на все — від форми бланку до заповнення реквізитів. У консультації розповімо про заповнення видаткового касового ордера
94134

Z-звіт: як сформувати

Z-звіт — це обов’язковий денний звіт касового апарату — як звичайного, так і програмного. Друкувати його чи ні, як, де і скільки зберігати, як часто формувати Z-звіт, електронний Z-звіт, особливості Z-звітів програмних РРО, відповідальність за порушення — в огляді
85924

Порядок роботи додаткових кас на підприємстві

У консультації розглянемо, чи може підприємство мати кілька кас, чи потрібна касова книга відокремленому підрозділу, як встановлюється ліміт каси для відокремлених підрозділів, який порядок здавання готівки відокремленими підрозділами
9645

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
23423

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді