Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Компанія NovaPay повідомила про зміни у видачі готівки підприємцям, зокрема ФОПам, у відділеннях Нової пошти на вимогу НБУ

Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Нові правила роботи із готівкою не стосуватимуться приватних клієнтів, вони можуть отримувати кошти, як і раніше, — як на рахунок, так і готівкою, заявили у компанії.

Зміни стосуються юридичних осіб, ФОПів та осіб, які займаються незалежною професійною діяльністю. Згідно з Постановою НБУ «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 23.08.2024 № 101 їм заборонено отримувати післяплату готівкою у відділеннях.

«Тепер, на вимогу регулятора, гроші від клієнтів спочатку мають зараховуватися на рахунок, а потім їх можна за потреби зняти готівкою», — йдеться у поясненні NovaPay.

Щоб отримати кошти за свою підприємницьку чи професійну діяльність, потрібно:

  • укласти договір контролю оплати з NovaPay;
  • отримувати гроші на рахунок — він може бути відкритий у NovaPay або у будь-якому українському банку.

Наказ про видачу з каси коштів під звіт

Відкрити приватний чи підприємницький рахунок у NovaPay можна в мобільному застосунку. На рахунок в NovaPay кошти зараховуються день у день. Усю післяплату з бізнес-рахунку NovaPay можна знімати чи переказувати без комісій, додали у компанії.

NovaPay — міжнародний фінансовий сервіс, що входить до групи компаній NOVA (Нова пошта) і майже 13 років надає платіжні сервіси онлайн та офлайн у понад 3 600 відділеннях Нової пошти. NovaPay першим в Україні серед небанківських фінансових установ отримав розширену ліцензію НБУ, яка дозволила відкривати рахунки та випускати картки.

За інформацією NV-Бізнес

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4112

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39413

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
22932

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
137364

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді