Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Компанія NovaPay повідомила про зміни у видачі готівки підприємцям, зокрема ФОПам, у відділеннях Нової пошти на вимогу НБУ

Зміни у правилах видачі готівки для підприємців: NovaPay виконала вимоги НБУ

Нові правила роботи із готівкою не стосуватимуться приватних клієнтів, вони можуть отримувати кошти, як і раніше, — як на рахунок, так і готівкою, заявили у компанії.

Зміни стосуються юридичних осіб, ФОПів та осіб, які займаються незалежною професійною діяльністю. Згідно з Постановою НБУ «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 23.08.2024 № 101 їм заборонено отримувати післяплату готівкою у відділеннях.

«Тепер, на вимогу регулятора, гроші від клієнтів спочатку мають зараховуватися на рахунок, а потім їх можна за потреби зняти готівкою», — йдеться у поясненні NovaPay.

Щоб отримати кошти за свою підприємницьку чи професійну діяльність, потрібно:

  • укласти договір контролю оплати з NovaPay;
  • отримувати гроші на рахунок — він може бути відкритий у NovaPay або у будь-якому українському банку.

Безготівкова оплата або cashless-розрахунки

Відкрити приватний чи підприємницький рахунок у NovaPay можна в мобільному застосунку. На рахунок в NovaPay кошти зараховуються день у день. Усю післяплату з бізнес-рахунку NovaPay можна знімати чи переказувати без комісій, додали у компанії.

NovaPay — міжнародний фінансовий сервіс, що входить до групи компаній NOVA (Нова пошта) і майже 13 років надає платіжні сервіси онлайн та офлайн у понад 3 600 відділеннях Нової пошти. NovaPay першим в Україні серед небанківських фінансових установ отримав розширену ліцензію НБУ, яка дозволила відкривати рахунки та випускати картки.

За інформацією NV-Бізнес

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image82

Статті за темою

Усі статті за темою

Видатковий касовий ордер 2025: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
98277

Штрафи за порушення роботи з РРО/пРРО: останні зміни

Використовуєте РРО/пРРО ― дотримуйтеся низки вимог, щоб не отримати штраф. Який штраф за невикористання РРО/пРРО та інші порушення застосовують до суб'єктів господарювання та їхніх посадових осіб розповість експерт у огляді
35593

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24897

Розрахунок платіжною карткою: правила для ФОП і підприємств у 2025 році

Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
17760

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді