Затверджено порядок складання та подачі звітності емітентів та реєстраторів

Комісія прийняла рішення, яким створюється більш ефективний механізм надходження адміністративних даних та забезпечується контроль за якістю та повнотою відповідних даних

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі — Комісія) прийняла рішення «Про затвердження Положення про порядок складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку» від 11.09.2012 №1220, яким створюється більш ефективний механізм надходження адміністративних даних до Комісії, забезпечується контроль за якістю та повнотою відповідних даних.

Положення, зокрема, стосується юридичних осіб, які мають ліцензію на провадження професійної діяльності на фондовому ринку — депозитарної діяльності, а саме діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та діяльності з ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів, у тому числі тих, які мали право відповідно до законодавства на провадження зазначеної професійної діяльності протягом періоду, за який подаються адміністративні дані.

Документом визначено склад, строки, порядок та умови подання до Комісії адміністративних даних  реєстраторами власників іменних цінних паперів та емітентами, які здійснюють ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів.

Значне спрощення процедури подання адміністративних даних досягається шляхом запровадження подання інформації у вигляді електронних документів з використанням цифрового підпису, згідно з описом розділів XML-файлів. Новий формат має зробити надходження звітності досить оперативним, дасть можливість компаніям не надавати копії звітних документів в паперовому вигляді.

Згідно з Положенням до Комісії подаються реєстраторами та емітентами щоденні, щоквартальні і нерегулярні адміністративні дані.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15406

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8230

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65853

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
102

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1560

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді