Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі — Комісія) прийняла рішення «Про затвердження Положення про порядок складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку» від 11.09.2012 №1220, яким створюється більш ефективний механізм надходження адміністративних даних до Комісії, забезпечується контроль за якістю та повнотою відповідних даних.
Положення, зокрема, стосується юридичних осіб, які мають ліцензію на провадження професійної діяльності на фондовому ринку — депозитарної діяльності, а саме діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та діяльності з ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів, у тому числі тих, які мали право відповідно до законодавства на провадження зазначеної професійної діяльності протягом періоду, за який подаються адміністративні дані.
Документом визначено склад, строки, порядок та умови подання до Комісії адміністративних даних реєстраторами власників іменних цінних паперів та емітентами, які здійснюють ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів.
Значне спрощення процедури подання адміністративних даних досягається шляхом запровадження подання інформації у вигляді електронних документів з використанням цифрового підпису, згідно з описом розділів XML-файлів. Новий формат має зробити надходження звітності досить оперативним, дасть можливість компаніям не надавати копії звітних документів в паперовому вигляді.
Згідно з Положенням до Комісії подаються реєстраторами та емітентами щоденні, щоквартальні і нерегулярні адміністративні дані.