Фактическая проверка в ФЛП: нужно ли проводить инвентаризацию

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Захист від податкового тиску СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️

Во время проведения фактической проверки налоговики вправе требовать от плательщика провести инвентаризацию и снять остатки товарно-материальных ценностей, наличности.

В то же время налоговики отметили, что требования Положения об инвентаризации активов и обязательств, утвержденного приказом Минфина от 02.09.2014 № 879, применяют для юридических лиц всех форм собственности и не распространяются на ФЛП.

Фактическая проверка в ФЛП: нужно ли проводить инвентаризацию

Но контролеры напомнили, что субъект хозяйствования обязан предоставить контролерам, при проведении проверки, документы (в бумажной или электронной форме), подтверждающие учет и происхождения товаров, которые на момент проверки находятся в месте продажи (хозяйственном объекте) (п. 12 ст. 3 Закона Украины «О применении регистраторов расчетных операций в сфере торговли, общественного питания и услуг» от 06.07.1995 № 265/95-ВР).

Однако данные требования не распространяются на ФЛП-единщиков неплательщиков НДС (кроме осуществляющих деятельность по реализации технически сложных бытовых товаров, подлежащих гарантийному ремонту, а также лекарственных средств и изделий медицинского назначения, ювелирных и бытовых изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней, драгоценных камней органогенного образования и полудрагоценных камней).

Поэтому, субъект хозяйствования (в том числе и ФЛП) при проверке обязан:

  • предоставить для проведения проверки накладные, товарно-транспортные накладные на товар, находящийся в реализации;
  • провести пересчет наличных по месту проведения расчетов для установления объема реализации на время проверки.

По информации ГУ ГНС в г. Киеве

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7155

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11477

Міжнародний день бухгалтера 2025: ідеї привітань і святкування професійного свята

Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
4683

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18877

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
218912

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді