Фактическая проверка в ФЛП: нужно ли проводить инвентаризацию

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Захист від податкового тиску СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️

Во время проведения фактической проверки налоговики вправе требовать от плательщика провести инвентаризацию и снять остатки товарно-материальных ценностей, наличности.

В то же время налоговики отметили, что требования Положения об инвентаризации активов и обязательств, утвержденного приказом Минфина от 02.09.2014 № 879, применяют для юридических лиц всех форм собственности и не распространяются на ФЛП.

Фактическая проверка в ФЛП: нужно ли проводить инвентаризацию

Но контролеры напомнили, что субъект хозяйствования обязан предоставить контролерам, при проведении проверки, документы (в бумажной или электронной форме), подтверждающие учет и происхождения товаров, которые на момент проверки находятся в месте продажи (хозяйственном объекте) (п. 12 ст. 3 Закона Украины «О применении регистраторов расчетных операций в сфере торговли, общественного питания и услуг» от 06.07.1995 № 265/95-ВР).

Однако данные требования не распространяются на ФЛП-единщиков неплательщиков НДС (кроме осуществляющих деятельность по реализации технически сложных бытовых товаров, подлежащих гарантийному ремонту, а также лекарственных средств и изделий медицинского назначения, ювелирных и бытовых изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней, драгоценных камней органогенного образования и полудрагоценных камней).

Поэтому, субъект хозяйствования (в том числе и ФЛП) при проверке обязан:

  • предоставить для проведения проверки накладные, товарно-транспортные накладные на товар, находящийся в реализации;
  • провести пересчет наличных по месту проведения расчетов для установления объема реализации на время проверки.

По информации ГУ ГНС в г. Киеве

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
214

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120300

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
341797

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
291878

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
841

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді