Не згодні з даними Електронного кабінету щодо сплати податків: що робити
Запитання
Як надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС через Електронний кабінет та упродовж якого терміну надійде відповідь?
Відповідь
ОЛЬГА ШАРА, заступник головного редактора системи «Експертус Головбух» |
Платник податків має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі — Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит надішлють через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу за формою «F/J1400204» (далі — Витяг). Витяг сформують за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до ДПС.
Одночасно, згідно зі ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР (далі — Закон № 393) громадяни України має право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.
Отже, якщо вважаєте, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та ЄСВ (задвоєння оплати/ нарахування, переплата/недоплата), можете надіслати звернення до ДПС за основним (неосновним) місцем обліку.
Такі звернення розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання (ст. 20 Закону № 393) (ЗІР, категорія 135.03).