Порядок заповнення форми Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису

3623

Запитання

Який порядок заповнення форми Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису за формою J(F)1391103 ЮО, ФОП, ФО, яка здійснює незалежну професійну діяльність, у тому числі при його поданні з типом підпису директор, бухгалтер, підпис податкових накладних, печатка, технологічний сертифікат, уповноважена особа?

Відповідь

Подання електронних документів здійснюється платниками податків відповідно до норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок), на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.

Згідно з п. 11 розд. ІІІ Порядку для надання права підпису електронних документів (крім заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб контролюючий орган (визначений відповідно до п. 5 розд. ІІІ Порядку) шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку.

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) (п. 12 розд. ІІІ Порядку). Повідомлення може бути направлено через: інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет), програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» або інше програмне забезпечення, яке використовує платник.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації он лайн з використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). Послуги ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

У розділі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету необхідно створити документ за формою «J(F)1391103 – Повідомлення».

При заповненні реквізитів Повідомлення, зокрема зазначається:

  • поточна дата та порядковий номер;
  • найменування (або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) для фізичних осіб) автора;
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

Скачати Алгоритм заповнення декларації з ПДВ

До табличної частини Повідомлення вноситься інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) відповідальної особи, якій надається право підпису електронних документів;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті;
  • службове становище фізичної особи, пов’язане з виконанням певних обов’язків у якій-небудь установі, на підприємстві;
  • тип підпису: Директор/Бухгалтер/Підпис податкових накладних/Печатка/Технологічний сертифікат/Уповноважена особа;
  • ініціали та прізвище керівника;
  • посада, ініціали та прізвище виконавця та контактний телефон.

З метою недопущення помилок при заповненні повідомлення на панелі інструментів необхідно натиснути кнопку «Перевірка». При відсутності помилок активується кнопка «Підписати».

На сформоване Повідомлення першими накладаються ЕЦП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – ЕЦП підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) і останньою – електронна печатка (за наявності) (п. 12 розд. ІІІ Порядку).

ЗІР, категорія 135.04


Вебінар для бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3337

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
91693

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

Вести бухгалтерський облік зобов’язані всі підприємства. Які правила організації бухгалтерського обліку нині існують, хто його може вести та про які інші організаційні моменти слід подбати при організації бухгалтерського обліку — у консультації
44557

Облікова ставка НБУ 2024/2025

Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 01.11.2024 розмір облікової ставки НБУ залишиться на рівні 13% річних
56836

Розрахунки та зобов’язання. База бухпроведень

В одному місці редакція «Експертус Головбух» зібрала для вас найпоширеніші бухгалтерські проведення по розрахункам та зобов’язанням: дебіторській та кредиторській заборгованості, дисконтуванню, порушенню договірних зобов'язань, податкам та зборам. Більше проведень знайдете у рубрикаторі або через пошуковий рядок
200