Чи може фізособа отримати інформацію про суми виплачених доходів до/з 1998 року

702

Запитання

В якому органі та яким чином фізособи щодо яких внесли до ЄДР запис про припинення підприємницької діяльності ФОП, можуть отримати довідки щодо доходів за період здійснення підприємницької діяльності до/з 1998 року (в тому числі, якщо термін зберігання облікових справ в податкових органах 5 років минув)?

Відповідь

Відповідальність за помилки в обчисленні середньої зарплати

Підставою для надання ФОПам довідок щодо отриманих доходів від здійснення ними підприємницької діяльності є подання до податкового органу за місцем своєї податкової адреси:

 та/або

При цьому ФОП-загальники для отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи подають до податкової заяву. Її форма наведена у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), затвердженого наказом Мінфіну від 13.06.2017 № 568.

ФОП-єдинники для отримання довідки про доходи подають заяву до податкової в довільній формі.

Отже, ФОП та фізособи, щодо яких внесли до ЄДР запис про припинення підприємницької діяльності як підприємців можуть отримати за письмовим зверненням в органі ДПС за місцем своєї податкової адреси довідки щодо доходів за період здійснення підприємницької діяльності на підставі поданих податкових декларацій.

Декларації, що відображають звітність усіх платників, та документи (розрахунки, звіти, відомості, заяви, заявки, довідки, картки, листи, перерахунки, платіжні документи, виклики) до них, зберігають протягом 5 років (п. 283 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мінюсту від 12.04.2012 № 578/5; далі — Перелік).

Декларації про доходи, розрахунки сум страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зберігають протягом 5 років (п. 284 Переліку).

Облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігають протягом 5 років після припинення діяльності таких госпсуб’єктів (п. 291 Переліку).

Строки зберігання типових документів на електронних носіях відповідають строкам зберігання аналогічних документів на паперових носіях (п. 1.8 розділу І Переліку).

За інформацією ДПС в Закарпатській області

Колеги! Запрошуємо взяти участь у безплатному вебінарі для бухгалтерів. Не пропустіть!Центральна частина статичний блок 3

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні лікарняні 2024

Україна, попри бойові дії та введений воєнний стан, з 01.01.2023 успішно перейшла на систему електронних лікарняних. Хоча паперові лікарняні листки все ще видаватимуться у виняткових випадках, у цій статті ми розкажемо про переваги та функціонування електронної системи лікарняних. Дізнайтеся, як працює процес видачі електронних лікарняних, як їх оплачувати, що робити з паперовими листками непрацездатності, а також як вирішити поточні проблеми, пов'язані з новою системою. Отримайте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
231754

Авансовий звіт 2024: як заповнити

Звіт про використання коштів, виданих на відрядження, ще неофіційно називають авансовий звіт. Це необхідний документ для кінцевого оформлення господарських операцій з підзвітними особами. Як оформити авансовий звіт, зразки його заповнення – у консультації
300752

Військовий збір 2024

Військовий збір в Україні запровадили як тимчасовий податок ще на початку збройної агресії рф, коли здійснювалися АТО. Мета збору – фінансова підтримка реформування ЗСУ. Військовий збір став своєрідним доповненням до податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), утворивши з ним нерозлучний тандем. Сьогодні в консультації про нюанси розрахунку та утримання військового збору, об’єкти оподаткування, його платників, звітність та штрафи
121113