Не маємо працівників і дохід у звітному кварталі не нараховували та не виплачували: чи подавати Податковий розрахунок
Запитання
Чи необхідно податковому агенту подавати Розрахунок, якщо він не має найманих осіб і дохід у звітному кварталі не нараховувався та не виплачувався?
Відповідь
⚡️ ЕКСКЛЮЗИВНО: ЗРАЗКИ ЗАПОВНЕННЯ ЄДИНОЇ ЗВІТНОСТІ 2021 ⚡️
Особи, які мають статус податкових агентів, та платники ЄСВ зобов’язані подавати у строки, встановлені для податкового кварталу, Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого ЄСВ (з розбивкою по місяцях звітного кварталу), до податкової за основним місцем обліку.
Такий Розрахунок подають лише у разі нарахування доходів протягом звітного періоду.
Розрахунок подають незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи податковий агент та незалежно від того чи виплачені платником ЄСВ суми такого внеску фактично після їх нарахування до сплати протягом звітного періоду.
За інформацією ГУ ДПС у Запорізькій області