Формування ПК після відновлення реєстрації платником ПДВ за товарами, ввезеними на ЄП 2%
Запитання
Які особливості формування податкового кредиту після відновлення реєстрації платником ПДВ за товарами, ввезеними на митну територію України в періоді використання платником спрощеної системи за ставкою 2%?
Відповідь
Правила визнання податкового кредиту з ПДВ
Якщо платник в періоді використання ним спрощеної системи з особливостями оподаткування ввіз на митну територію України товари та необоротні активи, то такий платник після відновлення реєстрації платником ПДВ включає суми ПДВ, сплачені при ввезенні таких товарів та необоротних активів на митну територію України, до податкового кредиту.
Суми ПДВ, сплачені при ввезенні на митну територію України таких товарів/необоротних активів, маєте включити до податкового кредиту не пізніше 31.10.2023 на підставі належним чином оформлених відповідних митних декларацій.
Тобто, останній звітний (податковий) період для формування податкового кредиту за такими товарами та необоротними активами — жовтень 2023 року.
Податкові зобов’язання якщо платник податку використав (поставив, реалізував) такі ввезені товари, необоротні активи у періоді використання спецгрупи ЄП 2% нараховують в тому ж звітному періоді, у якому включили до податкового кредиту суми ПДВ, сплачені при ввезенні таких товарів/необоротних активів на митну територію України.
Базу оподаткування при нарахуванні податкових зобов’язань визначайте:
- за товарами — за їх митною вартістю;
- за необоротними активами — за балансовою (залишковою) вартістю, що склалася станом на перше число місяця, упродовж якого їх використали (поставили, реалізували). У разі відсутності обліку необоротних активів — за звичайною ціною.
За інформацією ДПС в Івано-Франківській області
У декларації з ПДВ — від’ємне значення: чи можна отримати бюджетне відшкодування