Як заповнити номер митної декларації в полі «Реквізити митної декларації» акцизної накладної
Запитання
Яким чином заповнюють номер митної декларації в полі «Реквізити митної декларації» акцизної накладної?
Відповідь
Як із 1 серпня застосовувати 0% ПДВ у разі постачання товарів для транспорту і пальногоАкцизну накладну (далі — АН) затвердив Мінфін наказом від 27.11.2020 № 729. АН передбачає заповнення реквізитів митної декларації. Зокрема, дати та номеру митної декларації (далі — МД), які проставляють в розділі «Реквізити митної декларації» при заповненні та реєстрації АН в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Реєстраційний номер МД є обов’язковим реквізитом електронного інвойсу, який проставляють за схемою, що визначили Порядком заповнення митних декларацій за формою єдиного адміністративного документа, затвердженим наказом Мінфіна від 30.05.2012 № 651.
18-значний реєстраційний номер МД формують автоматизованою системою митного оформлення (далі — АСМО) чи посадовою особою підрозділу митного оформлення митного органу, якому подали МД за такою схемою:
- «PPUAММММММНННННННК», де:
- «PP» — останні 2 цифри року, в якому прийняли МД;
- «UAММММММ» — код згідно з Класифікатором митних органів підрозділу митного оформлення, який прийняв МД;
- «ННННННН» — 7-значна цифрова (цифрово-літерна) складова реєстраційного номера МД. Вона не має повторюватись для відповідного восьмизначного коду підрозділу митного оформлення упродовж календарного року. У разі реорганізації структурних підрозділів митниць новоствореними структурними підрозділами, що використовуватимуть коди, які закріплені за підрозділами, попередньо розташованими за відповідними адресами, забезпечується використання порядкових номерів з діапазону, що виключає повторення використаних номерів;
- «К» — контрольний символ.
Отже, в полі «Номер» рядка «Реквізити митної декларації» АН зазначають 18-значний реєстраційний номер митної декларації, сформований АСМО чи посадовою особою підрозділу митного оформлення митного органу, якому подали МД.
За інформацією ДПС в Запорізькій області
Поради з організації роботи коворкінгу: документальне оформлення, вибір КВЕДу, РРО, ліцензування, подання 20-ОПП. Облік приміщення, офісної техніки і меблів. Обчислення собівартості послуги та бухпроведення з обліку послуг коворкінгу. Податкові наслідки для коворк-центрів