ДФС дозволяє не застосовувати РРО платникові єдиного податку другої групи, який розраховується зі споживачами за допомогою мобільних платіжних пристроїв (POS-термінали). При цьому мають виконуватися дві умови:
- обсяг доходу за календарний рік — не більше ніж 1 млн грн;
- платник не продає технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів і виробів медпризначення.
Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
Експерт розповість, як подати заяву за формою № 1-РРО в електронному вигляді. Також знайдете алгоритм заповнення форми № 1-РРО в електронному кабінеті та зразок заповнення форми
Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО
Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів