Яку інформацію зазначати в акті приймання-передачі маркетингових послуг: погляд ВСУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Постанова ВСУ від 05.03.2019 № 820/11546/15

Акт прийому передачі послуг

ВСУ зазначив: акти приймання-виконання робіт мають розкривати зміст господарської операції з надання контрагентом маркетингових послуг, а саме:

  • кількість опитаних осіб;
  • періоди і результати визначення динаміки продажу продукції у торговельній мережі;
  • назву продукції, щодо якої проводили дослідження;
  • кількісний показник обсягу продажу товарів у торговельних точках тощо.

Загального найменування робіт без їх деталізації недостатньо.

Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що забезпечують функціонування платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг) споживачеві та після продажного обслуговування споживача у межах господарської діяльності платника податків (пп. 14.1.108 Податкового кодексу України; ПК).

До маркетингових послуг належить:

  • розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
  • вивчення, дослідження та аналіз споживчого попиту;
  • внесення продукції (робіт, послуг) до інформаційних баз продажу;
  • збирання та поширення інформації про продукцію (роботи, послуги).

Первинні документи, якими платник податків підтверджує реальність отримання таких послуг, мають відповідати вимогам статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; пункту 201.1 ПК; Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88.

В актах про надання послуг та у звітах слід відображати склад і характер наданих послуг, зазначати місце і дату їх надання, а також наводити, у чому виражаються їх результати.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про відрядження: як оформити у 2025 році + зразок

Наказ про відрядження працівника — це документ, без якого службову поїздку офіційно не визнають. Розповідаємо, що обов’язково зазначити в такому наказі, як оформити відрядження в Україні та за кордоном і де скачати актуальний зразок
4792

Оприбуткування у бухгалтерському обліку сіна і соломи: документи, проводки, приклади

Що таке сіно та солома у бухгалтерському обліку, зокрема при складанні бухгалтерського балансу. Які бухгалтерські рахунки використовуються для обліку сіна та соломи, як визначається справедлива та виробнича вартість сіна та соломи при оприбуткуванні. Якими первинними документами оформляється оприбуткування сіна та соломи. Відповіді на ці та пов’язані питання — в огляді
112

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
220874

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
142714

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
493611

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді