Яку інформацію зазначати в акті приймання-передачі маркетингових послуг: погляд ВСУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Постанова ВСУ від 05.03.2019 № 820/11546/15

Акт прийому передачі послуг

ВСУ зазначив: акти приймання-виконання робіт мають розкривати зміст господарської операції з надання контрагентом маркетингових послуг, а саме:

  • кількість опитаних осіб;
  • періоди і результати визначення динаміки продажу продукції у торговельній мережі;
  • назву продукції, щодо якої проводили дослідження;
  • кількісний показник обсягу продажу товарів у торговельних точках тощо.

Загального найменування робіт без їх деталізації недостатньо.

Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що забезпечують функціонування платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг) споживачеві та після продажного обслуговування споживача у межах господарської діяльності платника податків (пп. 14.1.108 Податкового кодексу України; ПК).

До маркетингових послуг належить:

  • розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
  • вивчення, дослідження та аналіз споживчого попиту;
  • внесення продукції (робіт, послуг) до інформаційних баз продажу;
  • збирання та поширення інформації про продукцію (роботи, послуги).

Первинні документи, якими платник податків підтверджує реальність отримання таких послуг, мають відповідати вимогам статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; пункту 201.1 ПК; Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88.

В актах про надання послуг та у звітах слід відображати склад і характер наданих послуг, зазначати місце і дату їх надання, а також наводити, у чому виражаються їх результати.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Товарно-транспортна накладна (ТТН) 2025

Правильно оформите товарно-транспортну накладну — знизите ризики під час податкової перевірки. Розбираємо, коли обов’язкова виписка ТТН, як її заповнити, подаємо приклад нової товарно транспортної накладної, що почала діяти у 2025 році
437212

Платіжна інструкція 2025

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Платіжна інструкція заповнюється виключно з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Дізнаємося, як заповнити платіжну інструкцію та розглянемо приклад її заповнення
126628

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
212544

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
54626

Посадова інструкція бухгалтера 2025

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
85529

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді