ВСУ зазначив: акти приймання-виконання робіт мають розкривати зміст господарської операції з надання контрагентом маркетингових послуг, а саме:
- кількість опитаних осіб;
- періоди і результати визначення динаміки продажу продукції у торговельній мережі;
- назву продукції, щодо якої проводили дослідження;
- кількісний показник обсягу продажу товарів у торговельних точках тощо.
Загального найменування робіт без їх деталізації недостатньо.
Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що забезпечують функціонування платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг) споживачеві та після продажного обслуговування споживача у межах господарської діяльності платника податків (пп. 14.1.108 Податкового кодексу України; ПК).
До маркетингових послуг належить:
- розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
- вивчення, дослідження та аналіз споживчого попиту;
- внесення продукції (робіт, послуг) до інформаційних баз продажу;
- збирання та поширення інформації про продукцію (роботи, послуги).
Первинні документи, якими платник податків підтверджує реальність отримання таких послуг, мають відповідати вимогам статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; пункту 201.1 ПК; Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88.
В актах про надання послуг та у звітах слід відображати склад і характер наданих послуг, зазначати місце і дату їх надання, а також наводити, у чому виражаються їх результати.