Яку інформацію зазначати в акті приймання-передачі маркетингових послуг: погляд ВСУ

Постанова ВСУ від 05.03.2019 № 820/11546/15

Акт прийому передачі послуг

ВСУ зазначив: акти приймання-виконання робіт мають розкривати зміст господарської операції з надання контрагентом маркетингових послуг, а саме:

  • кількість опитаних осіб;
  • періоди і результати визначення динаміки продажу продукції у торговельній мережі;
  • назву продукції, щодо якої проводили дослідження;
  • кількісний показник обсягу продажу товарів у торговельних точках тощо.

Загального найменування робіт без їх деталізації недостатньо.

Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що забезпечують функціонування платника податків у сфері вивчення ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг) споживачеві та після продажного обслуговування споживача у межах господарської діяльності платника податків (пп. 14.1.108 Податкового кодексу України; ПК).

До маркетингових послуг належить:

  • розміщення продукції платника податку в місцях продажу;
  • вивчення, дослідження та аналіз споживчого попиту;
  • внесення продукції (робіт, послуг) до інформаційних баз продажу;
  • збирання та поширення інформації про продукцію (роботи, послуги).

Первинні документи, якими платник податків підтверджує реальність отримання таких послуг, мають відповідати вимогам статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; пункту 201.1 ПК; Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88.

В актах про надання послуг та у звітах слід відображати склад і характер наданих послуг, зазначати місце і дату їх надання, а також наводити, у чому виражаються їх результати.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Факсиміле на документах

Підпис – це обов’язковий та, мабуть, найбільш ризиковий реквізит на документах, предмет прискіпливих перевірок податківці та судових експертиз. Невизнання підпису – це невизнання документа, недійсність угоди. Як наслідок, можливі збитки й не на одну тисячу гривень. Як, коли та в яких документах можна використовувати факсимільний підпис замість власноручного?
23594

Штатний розпис 2024

Штатний розпис — обов’язковий локальний акт. Скласти штатний розпис скеровує стаття 64 Господарського кодексу. В консультації розповімо чи потрібен штатний розпис, як його сформувати та затвердити
14472

Митна декларація: особливості заповнення

Митна декларація — це однин із документів, який використовується в обліку податкового кредиту з ПДВ. В огляді про те, якими бувають митні декларації, як вони заповнюються, що про митні декларації треба знати бухгалтеру
118638

Строки зберігання первинних документів

Із 10 лютого Перелік № 578 встановлює нові строки зберігання первинних документів. З’ясуйте у статті, що змінилося, як діяти у разі втрати первинки та яка відповідальність за порушення
3426

Договір дарування в Україні (2024 рік)

Шукаєте інформацію про договір дарування? Дізнайтеся, як підприємство може укласти договір дарування майна з фізичною особою. У статті знайдете зразок договору дарування та потрібну інформацію щодо юридичного оформлення безоплатної передачі майна
34124

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді