За умовами укладеного договору купівлі-продажу з відстрочкою платежу покупець рівними частинами щомісячно на протязі року сплачує постачальнику 1/12 договірної вартості нерухомого майна, яке купує. Договір передбачає дострокову сплату вартості нерухомого майна.
Покупець отримує дану нерухомість на підставі акта приймання-передачі в день підписання такого договору. Перехід права власності виникає після повного розрахунку покупця за договором та державної реєстрації цього права.
На яку дату продавцю відобразити податкові зобов’язання з ПДВ?
Контролери пояснили: в дані ситуації постачальник нерухомого майна платник ПДВ визначає податкові зобов’язання з ПДВ за правилами пункту 187.1 Податкового кодексу (ПК) — на дату фактичної передачі нерухомого майна згідно акту приймання-передачі.
Водночас якщо продавець зобов'язаний коригувати фінрезультат до оподаткування він має врахувати, що у випадку продажу основних засобів, які використовує у господарській діяльності, фінансовий результат до оподаткування:
- збільшує на суму залишкової вартості таких активів, що визначена за правилами бухгобліку,
- зменшує на суму залишкової вартості цих активів, що розрахована за статтею 138 ПК.
Лист ДФС від 06.05.2019 № 1968/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
Необоротні активи є у кожного підприємства. Що це? Якими вони бувають і чому так називаються? Їх приклади, особливості бухобліку та відображення у фінзвітності. Про усе це у даній консультації
Що таке нематеріальні активи? Нематеріальні активи – це ті ресурси підприємства, які не мають матеріальної форми та очікується, що вони можуть приносити економічні вигоди більше року. Їх можна придбати, створити власними силами, отримати безоплатно або шляхом обміну на інші активи. В консультації розглянемо облік НМА для всіх цих ситуацій
Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
Будівлі, споруди, машини, обладнання, приміщення – все це потребує догляду та належних умов експлуатації. Однак, як би не старався власник чи користувач цих всіх об’єктів, кожна матеріальна річ має властивість фізично зношуватися і час від часу потребує заміни чи ремонту. І тут перед бухгалтером постає питання, як правильно документально оформити ремонт основних засобів. У консультації про специфічний документ пов’язаний із ремонтами – дефектний акт на ремонт
Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби