На ID-картку можна записати кваліфікований електронний підпис

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

А ви знаєте, що змінилося, доки ви спали?

Громадяни України, які є власниками ID-карток, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки.

На ID-картку можна записати кваліфікований електронний підпис

Це надасть громадянам можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, не виходячи з дому.

Послуга безоплатна та буде доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки.

Наразі послугу можна отримати двома способами:

  • одразу після отримання нової ID-картки — у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  • записати на раніше видану ID-картку — у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

Важливо: для запису КЕП на чіп ID-картки потрібен PIN-код (PIN 2), який особисто зазанчає власник ID-картки під час її отримання.

Оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюють за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного підпису.

За інформацією ДМС України

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
10

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
150944

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
751

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
20469

Індексація зарплати на підприємстві: коли, кому й скільки

Індексація зарплати — це компенсація втрати вартості коштів у зв'язку з інфляційними процесами. Якою буде індексація зарплати, загальні правила її нарахування, обрання базового місяця, індексація зарплати починаючи з липня 2025, таблиця індексації, приклади розрахунку індексації, індексація зарплати 2025 — детально в огляді
108900

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді