Змінили форму податкової інформації за попередньо наданою згодою платника

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін наказами від 15.11.2023 № 633 і від 07.12.2023 № 676 вніс зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету. Зміни діють з 12.01.2024

Змінили форму податкової інформації за попередньо наданою згодою платника

Коли списувати непідтверджений податковий кредит: воєнні строки та бухоблік

Наказ від 15.11.2023 № 633

Наказ від 07.12.2023 № 676

Мета змін розширити перелік податкової інформації, яку за попередньо наданою згодою платника у визначеному ним обсязі можуть надавати контрагенту.

Порядок функціонування Електронного кабінету (далі — Порядок) затвердив Мінфін наказом від 14.07.2017 № 637. «Податкова інформація за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі» є Додатком 5 до Порядку. Форма містить, зокрема, інформацію щодо:

  • реєстраційних та облікових даних платника;
  • звітності з трансферного ціноутворення, податкової та фінансової звітності;
  • податкового боргу;
  • суми нарахованих і сплачених податкових зобов’язань;
  • видів економічної діяльності;
  • переліку товарів згідно з УКТ ЗЕД;
  • включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника.

З метою мінімізації ризиків платників зазначену форму доповнюють інформацією, що міститься у врахованих таблицях даних платника ПДВ (за обраним кодом УКТ ЗЕД).

Також змінами приводять Порядок у відповідність до термінології, визначеної в Законі України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94-ВР.

Накази набрали чинності 12.01.2024 — це день, коли їх опублікував «Офіційний вісник України» № 6.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
274902

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
310755

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138184

Відклик з відпустки

Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
80413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді