Як отримати електронний підпис: два способи

UA RU

Реєстрація платником ПДВ: 5 основних змін

Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна офлайн чи онлайн.

Як отримати електронний підпис: два способи

Офлайн: потрібно особисто звернутись до одного з надавачів послуги, заповнити реєстраційну форму та вказати паспортні дані й номер платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг.

Онлайн: послугу можна отримати через ПриватБанк.

А ще можна отримати підпис у ДП Дія: маєте можливість придбати сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг, розташованих в різних містах України.

Накласти та перевірити електронний підпис можна на сервісах:

Окрім цього, зовсім скоро підписати документи можна буде за допомогою Смарт-Дії, короткострокового кваліфікаційного електронного підпису в застосунку Дія.

За інформацією Мінцифри


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Витрати майбутніх періодів: що врахувати при складанні фінансової звітності

Витрати майбутніх періодів не часто можна побачити у бухгалтерському балансі. Однак для них відведено аж цілий рядок. Що таке витрати майбутніх періодів та чи можна обійтися без них? Чим витрати майбутніх періодів відрізняються від авансу за послуги? Чи є витрати майбутніх періодів у фінансовій звітності за МСФЗ? Відповідні на ці питання — знайдете у консультації
48971

Соціальні відпустки у 2025 році

В огляді мова піде про соціальні відпустки. У фокусі ― соціальні відпустки на дітей, тривалість таких відпусток, соціальні відпустки під час воєнного стану, додаткові соціальні відпустки
24020

Ліцензія на алкоголь 2025: вартість, документи, відповідальність

Кому потрібні ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкоголем, скільки за них треба платити та які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, бланки заяв та порядки їхнього заповнення, бухгалтерський облік таких ліцензій — у статті
82135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді