Бізнес в умовах карантину СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
В ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримати підтверджуючий документ щодо стану розрахунків з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі — Витяг).
Ця новина уже на Facebook, збережіть собі як пам’ятку, щоб уберегтися від штрафів ⏩
Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі — Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету.
Відповідь на Запит платнику надсилають через електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДГІС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203» (далі — Витяг). Витяг формують за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
Таким чином, у зв’язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 07.04.2016 № 422, не передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та ЄСВ за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
Таку ж позицію податківці висловили у листі від 12.10.2020 № 18332/7/99-00-12-09-01-07.
Конфуцій вважав, що єдина справжня помилка ― не виправляти своїх помилок. Від помилок не застрахований ніхто, навіть такі профі, як наші читачі. З’ясуємо, які помилки трапляються в обліку і як їх виправляти