⚡️ ЗАПРОВАДЖУЄМО ДИСТАНЦІЙНУ РОБОТУ ⚡️
Так, Уряд через Фонд соцстраху (далі — Фонд) забезпечує соціальний захист застрахованих осіб, зокрема:
- фінансує допомогу по тимчасовій непрацездатності у разі захворювання громадян на COVID-19;
- надає допомогу під час перебування на самоізоляції під медичним наглядом — розмір виплати від Фонду складає 50% її середньої зарплати незалежного від страхового стажу працівника, для медичних працівників це 100% середньої зарплатні. Щоб отримати від Фонду допомогу, необхідно передати отриманий листок непрацездатності із зазначенням причини непрацездатності «ізоляція від COVID-19 — 11» своєму роботодавцю. У свою чергу, роботодавець на підставі отриманого листка непрацездатності оформлює заяву-розрахунок із зазначенням причини непрацездатності — 11, тобто ізоляція від COVID-19, та передає її до Фонду для фінансування.
Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів ⏩
Крім того, працівник, що мав контакт з особою хворою на COVID-19, може звернутися до роботодавця з проханням два тижні працювати в дистанційному режимі. Відповідно до рішення Уряду, роботодавці на сьогодні мають право перевести своїх працівників на дистанційну (надомну) роботу.
За інформацією Мінсоцполітики
Через карантин бізнес перейшов здебільшого на «хатній режим». Влада підтримала підприємців низкою нових законів для протидії коронавірусу COVID-19. Тож чимало компаній переналаштували роботу з огляду на нові правила. А чи внесли зміни в порядок оплати праці? Експерт пояснить, на що бухгалтеру-зарплатнику звернути увагу під час карантину