Повторне відправлення звітності у разі виправлення показників: чи є обмеження

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці пояснили, скільки разів платник може повторно відправляти в електронному вигляді ту ж саму звітність, у разі виправлення показників

Повторне відправлення звітності у разі виправлення показників: чи є обмеження

Якщо платник надіслав до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважають електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа. За умови, що його сформували правильно та прийняли (зареєстрували), про що автору надійшла друга квитанція про прийняття (п. 12 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557).

Тобто, обмежень щодо надсилання протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями, розрахунками, звітами немає.

Крім того, маєте право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки, звіти у разі виправлення помилок до закінчення їх граничного строку подання. При цьому вказуйте тип документа «звітний новий».

Тож, якщо надіслали до податкового органу кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважають електронний документ, отриманий контролюючим органом останнім за умови, що його прийняли до бази даних податкового органу та вам надіслали про це другу квитанцію.

За інформацією ДПС у Луганській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
21861

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11358

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135155

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді