Суми податків та внесків для ФОП із 01.01.2022 року

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Розміри податків, які сплачуватимуть ФОП з 1 січня 2022 року.

Суми податків та внесків для ФОП із 01.01.2022 року

⚡️ 4 пастки, в які може потрапити єдинник

02.11.2021 року ВРУ прийняла за основу проєкт Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік». Отже, показники, на які ми очікуємо з 01 січня 2022 року:

Мінімальна зарплата у місячному розмірі:

  • з 01.01.2022 року ― 6500 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 6700 грн.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб

  • 01.01.2022 року ― 2481 грн;
  • 01.10.2022 року ― 2600 грн;
  • 01.12.2022 року ― 2684 грн.

З огляду на вказані показники, наведемо суми податків та внесків для ФОП у 2022 році.

ФОП єдинники

ФОП I групи

Мінімальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 1430 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 1474 грн.

Максимальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 21 450 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 22 110 грн.

Єдиний податок ― 248,10 грн – не більше 10% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2022 року.

ФОП II групи

Мінімальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 1430 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 1474 грн.

Максимальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 21 450 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 22 110 грн.

Єдиний податок ― 1300,0 грн - 20% від мінімальної заробітної плати, встановленої станом на 01.01.2022 року.

ФОП III групи

Мінімальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 1430 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 1474 грн.

Максимальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 21 450 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 22 110 грн.

Єдиний податок ― 5% доходу, або 3% доходу та ПДВ.

ФОП загальносистемники

Мінімальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 1430 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 1474 грн.

Максимальний ЄСВ:

  • з 01.01.2022 року ― 21 450 грн;
  • з 01.10.2022 року ― 22 110 грн.

Доходи ФОП-загальносистемників, отримані протягом календарного року від господарської діяльності, оподатковуються за ставкою 18% ПДФО та 1,5% військового збору від чистого доходу, який визначається як різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю.

За матеріалами ГУ ДПС у Київській області

додаток

👇 Святкова пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

КВЕДи для ФОП у сфері торгівлі: які та як обрати

Під час реєстрації ФОП, які і інші суб’єкти господарювання, мають зазначати ті види діяльності, якими вони збираються займатися. Обрати правильний код за Класифікатором видів економічної діяльності (КВЕД) від Держстату — не мати потім проблем з податковою. Роз’яснюємо про КВЕД, які потрібні підприємцям під час оптової та роздрібної торгівлі товарами
7074

Хто такий ФОП: головне про фізичну особу-підприємця

Якщо у вас є ідея щодо створення своєї власної справи — візьміться за неї сьогодні й будете мати результат уже завтра. Ідея — це, звичайно, головне, але ще треба зробити перші кроки та оформити ФОП. У консультації розповімо все про ФОП
78731

Допомога по частковому безробіттю 2026: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
14915

Документальні перевірки у ФОПів

Перелік перевірок, що ДПС має право проводити під час війни, урядовці поступово розширюють. Експерт пояснив, на які податкові перевірки ФОП 2026 і протягом якого часу діє мораторій, запроваджений на початку війни, за який період податківці мають право провести перевірку та які документи має надати ФОП для документальної перевірки
3922

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді