Якщо під час війни не ведете господарську діяльність, упродовж 30 днів після скасування воєнного стану сплатіть черговий платіж за ліцензію на підакцизні товари, щоб її не анулювали.
Воєнний стан: на що розраховувати платникам податків
Чинними є ліцензії, за якими до скасування воєнного стану або за наявності форс-мажорних обставин не сплачено черговий платіж за ліцензію або завершився термін дії ліцензії на право:
- виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовують в електронних сигаретах;
- виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Суб’єкт господарювання впродовж 30 днів після скасування воєнного стану повинен:
Отже, якщо суб’єкт господарювання не веде господарську діяльність під час війни, але має чинну ліцензію на відповідний вид діяльності, він має сплачувати відповідні платежі за кожний наступний термін її дії.
Несплата чергового платежу за ліцензію є підставою для її анулювання.
За інформацією Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів