Від корупції суб’єктів господарювання захищатиме бізнес-омбудсмен

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Уряд прийняв рішення про створення Ради бізнес-омбудсмена та схвалив Положення про неї

Уряд прийняв рішення про створення Ради бізнес-омбудсмена (далі — Рада) та схвалив Положення про неї.

Раду визнано постійно діючим консультативно-дорадчим органом КМУ та створено для сприяння прозорості діяльності органів держвлади, суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, запобігання корупційним діянням та/або іншим порушенням законних інтересів суб’єктів підприємництва.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Зокрема, з метою виконання покладених на неї завдань Рада:

  • розглядає скарги суб’єктів підприємництва щодо вчинення корупційних діянь та/або інших порушень їх законних інтересів;
  • в разі потреби подає Кабміну пропозиції стосовно внесення змін до актів законодавства для захисту законних інтересів суб’єктів підприємництва від таких порушень тощо.

При цьому, Рада має право:

  • подавати запити та отримувати без необґрунтованих затримок від суб’єктів господарювання, що провадять підприємницьку діяльність, інформацію, документи та інші відомості, необхідні або корисні для опрацювання скарг та вирішення питань, що стосуються справ, які розглядаються Радою. Зокрема шляхом проведення особистих співбесід з відповідними посадовими особами;
  • залучати підприємства незалежно від форми власності (за їх згодою) до розгляду питань, що належать до їх повноважень тощо.

До складу Ради входитимуть:

  • бізнес-омбудсмен (очолює її);
  • два заступники бізнес-омбудсмена;
  • секретаріат (працівники, яких Рада може відповідно до її потреб наймати на роботу згідно з регламентом).



Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image74

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді.
38464

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144288

Календар бухгалтера 2025: жовтень

Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2025 року та податковий календар на жовтень 2025 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2025 року
24149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді