Розроблено спрощену форму декларації про готовність об’єкта до експлуатації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Уряд переглянув Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Уряд переглянув Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою КМУ від 13.04.2011 № 461 (далі — Порядок).

Зокрема, якщо згідно з будівельним паспортом передбачено будівництво декількох об’єктів, то кожен із них може бути прийнятий в експлуатацію окремо.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Крім цього, Порядок доповнено окремою формою Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівельні роботи на якому виконувалися на підставі повідомлення про початок їх виконання. На відміну від Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, наведеної в додатку 1 Порядку, нова форма містить мінімально необхідну кількість інформації про об’єкт будівництва та введена, зокрема, для того, щоб полегшити громадянам оформлення документації про введення в експлуатацію садибних та дачних будівель.

Громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, вказуватимуть у цій декларації лише:

  • інформацію про об’єкт;
  • інформацію про замовника;
  • дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;
  • інформацію про поштову/будівельну адресу;
  • реквізити документу, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;
  • характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);
  • інформацію про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва.

Разом з тим із загальної Декларації про готовність об’єкта до експлуатації вилучено згадки про будівельний паспорт.

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image15

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38496

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144353

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді