Платникам податків про електронну звітність

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Розглянуто питання подання платниками податків податкових накладних на паперових носіях до органів доходів і зборів для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних

У ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему «Електронна звітність: актуальні питання».

На запитання платників відповідала начальник управління інформаційних технологій та обліку платників Наталія Кравчик.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Зокрема, під час сеансу розглянули, чи можливо подати податкову накладну на паперових носіях для її реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних, якщо термін дії електронних цифрових підписів закінчився.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних платників податку на додану вартість — продавців товарів (послуг).

Зокрема, в пункті 2 Порядку № 1246 зазначається, що внесення відомостей, що містяться в податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів у електронній формі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 1246, продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку в такому порядку:

  • першим — електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника;
  • другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Отже, на сьогодні Порядком № 1246 не передбачено подання платниками податків податкових накладних на паперових носіях до органів доходів і зборів для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

День бухгалтера та аудитора 2025: готуємося до професійного свята

День бухгалтера в Україні цьогоріч відзначаємо 16.07.2025, у середу. Оскільки до важливих подій варто готуватися заздалегідь, зібрали для вас шість ідей, як провести професійне свято в піднесеному настрої та з користю + подарунки бухгалтеру
32042

Аліменти: приклад розрахунку, облік та оподаткування

На роботі є працівник, із зарплати якого слід утримувати аліменти. Для бухгалтера це додатковий клопіт і чимало запитань. Мінімальний розмір аліментів: як їх нарахувати та відобразити в обліку? Як проводять утримання аліментів? Врятуємо бухгалтера: все про аліменти із прикладом розрахунку та відображення аліментів у бухгалтерському обліку
342251

Транспортний податок 2025: хто, коли, скільки

Якщо підприємство придбало автомобіль, який є втіленням високих технологій, розкоші та комфорту, то може постати питання про сплату транспортного податку. У цьому огляді — які автомобілі підлягають оподаткуванню, а також про розмір, правила нарахування та терміни сплати транспортного податку
76986

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді