Документом визначають механізм, за яким Держпраці накладатиме штрафи та застосовуватиме попередження за порушення вимог законодавства про працю, зайнятість населення та рекламу, передбачені:
- частиною 2 статті 265 Кодексу законів про працю України (КЗпП);
- частинами 3—7 статті 53 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI (далі — Закон про зайнятість);
- абзацом 2 частини 3 статті 24-1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР (далі — Закон про рекламу).
Нагадуємо, що до юросіб та ФОП, які використовують найману працю, застосовують відповідальність у вигляді штрафу. Попередження застосовують до роботодавців-єдинників першої — третьої груп, за порушення законодавства про працю, відповідальність за які передбачили абзацами другим та шостим частини другої статті 265 КЗпП.
Чинне законодавство не встановлює порядку застосування попередження.
Вимоги до реклами послуг із працевлаштування містить стаття 24-1 Закону про рекламу
Рекламодавець, який порушує вимоги цієї статті, сплачує до держбюджету штраф у 10-ти кратному розмірі МЗП, встановленої законом на момент вчинення порушення.
Відповідальність за порушення законодавства про зайнятість населення встановили статтею 53 Закону про зайнятість.
У разі затвердження нового Порядку, втратить чинність Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, затверджений постановою КМУ від 17.07.2013 № 509.
За інформацією СПО об’єднань профспілок
Досвід колег допоможе підтвердити, що підприємство не має можливості виконувати податкові обов’язки. На прикладі реальних судових справ юристи-практики пояснили, наскільки реально отримати позитивне рішення від ДПС за різних обставин