Міндоходів повідомило, що прийматиме до реєстрації книги обліку розрахункових операцій за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 01.12.2000 № 614
Міндоходів повідомило, що прийматиме до реєстрації книги обліку розрахункових операцій (КОРО) за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 01.12.2000 № 614. Адже на сьогодні в продажу відсутні нові форми книг.
При цьому перед реєстрацією книги суб’єкт господарювання забезпечує внесення на титульну сторінку:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- КОРО на РРО — інформації про назву та адресу господарської одиниці та моделі та заводський номер зовнішнього модему РРО (за його наявності);
- КОРО на господарську одиницю — інформації про місцезнаходження (місце проживання) суб’єкта господарювання;
- розрахункової книжки — інформації про назву та адресу господарської одиниці та дату реєстрації.
Такі доповнення на титульній сторінці книги засвідчуються підписом посадової особи та печаткою відповідального підрозділу органу доходів і зборів.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП