Чи подавати Заяву № 20-ОПП з оновленою інформацією у разі перейменування міста або вулиці

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Суб’єкт господарювання з РРО та/або ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці, де розміщена господарська одиниця для уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці, повинні подати Заяву № 20-ОПП

Чи подавати Заяву № 20-ОПП з оновленою інформацією у разі перейменування міста або вулиці

Якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування, то платник надає до контролюючого органу за основним місцем обліку заяву про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (даліЗаява № 20-ОПП) з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.

У розділі 3 Заяви № 20-ОПП зазначає нове місцезнаходження такого об’єкта.

У разі внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, та внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр) у зв’язку із зміною назви чи перейменування вулиці, платник подає Заяву № 20-ОПП протягом 10 робочих днів з дня внесення змін до Реєстру.

Суб’єкти господарювання, які використовують РРО та ПРРО, у разі, якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування (господиницю), в якому застосовують РРО та/або ПРРО, Заяву № 20-ОПП подають з метою уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці.

Платники податків можуть подати Заяву № 20-ОПП технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі. При цьому слід дотримуватись вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (п. 8.4 розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588).

За інформацією ДПС у Закарпатській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
22058

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
19633

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
12041

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді