Уряд затвердив порядки ведення реєстрів ліцензіатів

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Прийнята КМУ постанова забезпечить цілісний контроль податковими органами і громадськістю за виробництвом та обігом підакцизних товарів, що підлягають ліцензуванню

Уряд затвердив порядки ведення реєстрів ліцензіатів

4 квітня, Уряд прийняв постанову, яка визначає порядки ведення єдиних реєстрів ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, ліцензіатів та місць обігу пального (далі – реєстри ліцензіатів).

Нагадуємо, що суб’єкт господарювання набуває права на провадження виду господарської діяльності з дня внесення ДПС відомостей про надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до одного з реєстрів ліцензіатів.

Ведення реєстрів ліцензіатів України забезпечує прозорість та контроль у сфері ліцензування підакцизних товарів, що є важливим для законного ведення бізнесу та боротьби з незаконним обігом пального, алкогольних та тютюнових виробів.

Постановою КМУ затверджує:

  • Порядок ведення Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу алкогольних і тютюнових виробів;
  • Порядок ведення Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального;
  • Порядки заповнення заяв щодо ліцензій на право виробництва алкогольних, тютюнових виробів та пального, право оптової та роздрібної торгівлі такими виробами;
  • Порядок заповнення заяв щодо ліцензій на право зберігання пального;
  • форми витягів з зазначених реєстрів ліцензіатів.

tg_4.png

Також постановою визнають таким, що втратив чинність Порядок ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, затверджений постановою КМУ від 19.06.2019 № 545.

За інформацією Мінфіну


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
216795

Облік основних засобів: проводки

Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
76912

Колективний договір: що важливо знати бухгалтеру

Коли підприємство укладає колективний договір без належної уваги до питань оплати праці, бухгалтер стає заручником обставин. Адже він має дотримувати вимог трудового законодавства, а воно часто відсилає бухгалтера до норм колдоговору. Зупинимося на тих розділах колдоговору, які важливі саме для бухгалтера
75679

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді