Як заповнити Додаток 1 до декларації ФОП-єдинника в разі призначення страхових виплат

2430

Запитання

Як заповнити Додаток 1 до Податкової декларації підприємця — платника єдиного податку в разі необхідності призначення матеріального забезпечення, страхових виплат?

Відповідь

ФОП: реєстрація, облік, сплата податків і трудові відносини

У разі необхідності призначення матеріального забезпечення, страхових виплат ФОП на спрощеній системі оподаткування подають упродовж року за інший період, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, Податкову декларацію платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця (далі — Декларація) з типом форми «Звітна» та додатковою позначкою «Довідково», у складі якої формують Додаток 1.

Його заповнюйте таким чином:

  • у заголовній частині в комірці 01 «Звітна» та в комірці 04 «Довідково» проставте позначку «Х»;
  • у розділі 1 вкажіть реєстраційний номер облікової картки платника податків з врахуванням примітки 4 до Додатка 1;
  • у розділі 2 — серію (за наявності) та номер паспорта для ідентифікації платника ЄСВ у ПФУ з врахуванням примітки 5 до Додатка 1;
  • у розділі 3 — прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  • у розділі 4 в полі «Податковий (звітний) період» у комірці «місяць» вкажіть арабськими цифрами від 1 до 12 номер календарного місяця, в якому настав страховий випадок;
  • у розділі 5 «Тип форми» в полі «призначення матеріального забезпечення, страхових виплат» проставте позначку «Х»;
  • розділі 6 «Дата державної реєстрації припинення» не заповнюйте;
  • у розділі 7 вкажіть основний код економічної діяльності за КВЕД згідно з реєстраційними документами;
  • у розділі 8 зазначте період перебування ФОП на спрощеній системі оподаткування, як платника ЄСВ, за який сплачені страхові внески (з дня закінчення попереднього звітного періоду до дати настання страхового випадку включно) та код категорії застрахованої особи («6»);
  • рядки та графи у розділі 9 обов’язково заповнюйте в розрізі місяців за період, визначений у розділі 8, де:
    • у графі 2 відображайте самостійно визначену суму доходу, на яку нараховуєте ЄСВ в межах максимальної величини;
    • у графі 4 обчисліть суми ЄСВ, які підлягають сплаті на небюджетні рахунки за даними звітного (податкового) періоду. Загальну суму обчисленого ЄСВ зазначте в рядку «Усього» графи 4.

При цьому тип Додатка 1 «Уточнююча» для призначення матеріального забезпечення, страхових виплат не застосовуйте.

Подання у складі Декларації з типом форми «Звітна» як «Довідково» Додатка 1 типом форми «призначення матеріального забезпечення, страхових виплат» не звільняє платника ЄСВ від обов’язку подання за квартальний (річний) податковий (звітний) період до ДПС у складі Декларації Додатка 1 з типом форми «Звітна», у визначені Податковим кодексом України терміни.

За інформацією в Івано-Франківській області

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Платник єдиного податку група 2: умови перебування

Для ФОП група 2 досить вигідна через фіксовану величину податку, яка не залежить від обсягу доходу. Єдиний податок група 2 — які умови перебування на ній, що дозволено і заборонено, та новий ліміт групи — у консультації
462550

Спрощена система оподаткування: переваги та недоліки

Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
128960

Заява про відмову від спрощеної системи оподаткування: зразок заповнення

Якими можуть бути причини відмови від спрощеної системи оподаткування, у які терміни таку відмову можна зробити, якою є форма заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування та як її заповнити – у консультації
20335

Єдиний податок: ставки, групи, ліміти, звітність і сплата для ФОП

Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2026–2027 роках, про єдиний податок в умовах воєнного стану, хто може перебувати на кожній з цих груп та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
327629

Штраф за несвоєчасну сплату єдиного податку

Несплата будь-якого податку – це штраф та пеня. Це може статися як усвідомлено, так і через допущену помилку, яка виявлена самостійно чи органом ДПС. Про наслідки несвоєчасної сплати єдиного податку, штрафи за несплату єдиного податку під час воєнного стану — у цьому огляді
108222