За помилковий ІПН фізособи у формі № 1ДФ — штраф 510 грн

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Особи, які мають статус податкових агентів, мусять подавати податковий розрахунок за формою № 1ДФ. У формі № 1ДФ зазначають відомості про дохід платників податку і утримані з них суми податку

Особи, які мають статус податкових агентів, мусять подавати податковий розрахунок за формою № 1ДФ. У формі № 1ДФ зазначають відомості про дохід платників податку і утримані з них суми податку.

У графі 2 «Податковий номер або серія та номер паспорта» розділу І форми № 1ДФ (далі — графа 2) відображають реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі — РНОКПП) або серію та номер паспорта фізичної особи, про яку надають інформацію. Нагадаємо, що серію та номер паспорта заповнюють для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися прийняти РНОКПП, офіційно повідомили про це орган ДФС і мають відмітку в паспорті. Графа 2 є одним із обов’язкових реквізитів форми № 1ДФ.

Тобто у графі 2 форми № 1ДФ податковий агент має відобразити РНОКПП або серію та номер паспорта фізичної особи, якій нараховує (виплачує) дохід. Якщо податковий агент не відобразить або відобразить із помилками такий реквізит, він порушить вимоги заповнення форми № 1ДФ.

За подання форми № 1ДФ із недостовірними відомостями, якщо відомості призвели до зміни платника податку, податковий агент сплатить штраф у розмірі 510 грн. За повторне порушення протягом року —1020 грн.

Лист ДФС від 05.07.2017 N 995/6/99-99-13-01-01-15/ІПК

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4703

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
392933

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді