Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності розробляли фахівці ФСС, Мінсоцполітики, МОЗ, Національної служби здоров’я, ПФУ.
Тепер листки непрацездатності реєструватимуть лише на підставі електронного медичного висновку, що засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер. Його формуватимуть і присвоюватимуть автоматично за допомогою програмних засобів.
Заява-розрахунок лікарняних СКАЧАТИ
Електронний реєстр листків непрацездатності складається із записів про тимчасову непрацездатність. Записи створюють автоматично за допомогою програм на підставі отриманої інформації. Кожен запис містить:
- відомості про тимчасово непрацездатну особу;
- унікальний номер випадку непрацездатності;
- номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я;
- причину та період непрацездатності;
- призначений режим лікування;
- відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я;
- інформацію про суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України тощо.
Дані, що надходять до електронного реєстру, засвідчують кваліфікованим електронним підписом і засобами криптографічного захисту інформації.
На підставі листків непрацездатності ФСС надає допомогу по:
- тимчасовій втраті працездатності;
- догляду за дитиною або хворим членом родини;
- вагітності та пологах.