ТОП-11 пропозицій бізнесу у разі запровадження посиленого карантину

UA RU

⚠️ ЯК ВРЯТУВАТИ БІЗНЕС У ДРУГУ ХВИЛЮ ЖОРСТКОГО КАРАНТИНУ ⚠️

Європейська Бізнес Асоціація підготувала ТОП-11 пріоритетних питань, на які просить звернути увагу урядовців, аби робота бізнесу та економіки загалом в період локдауну не зупинилась.

ТОП-11 пропозицій бізнесу у разі запровадження посиленого карантину

1. Всі норми мають бути виписані максимально чітко, аби не допустити двозначних трактувань та можливих зловживань з боку перевіряючих органів.

2. В разі закриття всіх непродовольчих магазинів, необхідно залишити їм можливість видавати споживачам товари, придбані через мережу інтернет в спеціально визначених місцях.

3. До переліку товарів-винятків, якими можна здійснювати торгівлю в період локдауну (до прикладу, корми, мед препарати, тощо) додати засоби зв’язку — по аналогії з нормою, що діяла в період жорстких карантинних обмежень навесні цього року.

4. Не розповсюджувати обмеження перевезення співробітників службовим транспортом по аналогії з регулярними перевезеннями у громадському транспорті.

5. При встановленні вимог до роботи об’єктів критичної інфраструктури, взяти до уваги необхідність надання супутніх послуг та роботу інших об’єктів (склади, клінінг, охорона, тощо).

6. Дозволити працювати закладам харчування «на виніс».

7. У разі встановлення обмежень при перетині державного кордону, не розповсюджувати такі обмеження на водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних засобів, членів екіпажів повітряних і морських, річкових суден, членів поїзних і локомотивних бригад. Крім того, передбачити можливість в’їзду/виїзду в Україну іноземців з метою лікування та/або всиновлення дітей.

8. Дозволити діяльність великих виставкових центрів, аби їх підтримати, адже вони мають значне податкове навантаження з податку на землю, при цьому у період тривалих карантинних заходів суттєво обмежені у діяльності. Крім того, розглянути можливість підтримки великого бізнесу, що постраждав через карантинні обмеження, в цей непростий час, наприклад, шляхом податкових канікул, зменшення навантаження на фонд оплати праці, тощо.

9. Обмежити можливість притягнення до відповідальності суб’єктів господарювання лише тими випадками, коли вони мають можливість безпосередньо впливати на конкретну особу, (яка не дотримується або порушує карантинні обмеження) або передбачити право бізнесу відмовити споживачу в обслуговуванні у разі відсутності у нього належно вдягнутого засобу індивідуального захисту.

10. Врахувати необхідність, з метою ідентифікації, працівникам банківських установ звертатись до клієнтів з проханням тимчасово приспустити або зняти засобів індивідуального захисту для підтвердження їх особи.

11. Не обмежувати діяльність бізнесу з продажу, надання в оренду, лізингу транспортних засобів, ремонту технічно-складних побутових товарів.

За інформацією Європейської Бізнес Асоціації


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15151

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8203

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65710

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
33

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1540

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді