Не подали повідомлення № 20-ОПП або заяви № 1-ОПП, № 5-ОПП та № 1-ОПН: чи будуть штрафи з 01.08.2023

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

З 01.08.2023 за порушення встановленого порядку взяття на облік у ДПС, у тому числі за неподання/несвоєчасне подання повідомлення № 20-ОПП, заяв № 1-ОПП, № 5-ОПП та № 1-ОПН застосовують відповідальність, передбачену пунктом 117.1 ПК

Відсутність даних за ф. № 20-ОПП — фактор ризиковості підприємства

Банк проведень: облік штрафів, пені, неустойки

З 01.08.2023 для платників та контролюючих органів відновили перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладений на контролюючі органи (пп. 69.9 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України; ПК).

За неподання у строки та у випадках, передбачених ПК, заяв або документів для взяття на облік у відповідному органі контролю, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, — накладають штраф на самозайнятих осіб у розмірі 340 грн, на юросіб, відокремлені підрозділи юрособи чи юрособу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, — 1020 грн.

У разі не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені упродовж року особою, до якої раніше застосували штрафи за таке порушення накладають штраф на самозайнятих осіб у розмірі 680 грн, на юросіб, відокремлені підрозділи юрособи чи юрособу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, — 2040 грн.

ЗІР, категорія 116.12

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Податковий борг у 2026 році: як перевірити та що робити

Податковий борг може спричинити пеню, податкову заставу та примусове стягнення коштів. Пояснимо, як перевірити податковий борг у 2026 році, коли він виникає та як його погасити або списати. Розберемо також наслідки боргу для підприємств і єдинників
57373

Великі платники податків: критерії та вимоги

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
24557

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
28053

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді