Оплату провели через POST-термінал: як повернути кошти покупцю за не отриманий товар

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Контролери пояснили, чи може покупець повернути кошти готівкою за не отриманий товар, якщо оплату проводили через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)

Оплату провели через POST-термінал: як повернути кошти покупцю за не отриманий товар

🔊 Штрафи за відсутність або незастосування РРО

Якщо оплату проводили через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то кошти за не отриманий товар/не надану послугу повертають на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.

Врахуйте, що кошти за не отриманий товар/не надану послугу повертають у тій формі оплати, у якій здійснили розрахункову операцію. При цьому зобов’язані надати покупцю, який повертає товар/відмовився від послуги, розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).

Якщо оплата за товар чи послуги здійснювалась у безготівковій формі через банк, то і кошти за не отриманий товар/не надану послугу повертають через установу банку. У такому випадку РРО не застосовують.

За інформацією ДПС у Чернівецькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24404

Розрахунок платіжною карткою: правила для ФОП і підприємств у 2025 році

Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
17688

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді