На сайті Профспілок оприлюднили проєкт змін до постанови КМУ «Про затвердження Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину та/або надзвичайної ситуації, встановлених Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22.04.2021 № 306.
⚡️До 4 грудня перерахуйте середню зарплату й доплатіть працівникам кошти
Змінами пропонують установити, що до 31.12.2021 допомогу по частковому безробіттю на період карантину надають центри зайнятості застрахованих особам у разі втрати ними в цей період частини заробітної плати або доходу внаслідок вимушеного скорочення тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) діяльності, зокрема:
- працівникам, яких звільнили з 01.01.2021 до дати перерахування допомоги центром зайнятості на рахунок роботодавця для виплати працівникам;
- ФОП, яка є застрахованою особою і в період з 01.01.2021 і до дня перерахування коштів центром зайнятості допомоги припинила свою діяльність та не отримувала допомогу як працівник.
Строки, у які центр зайнятості перераховує кошти:
- протягом 3 р. дн. на поточний рахунок роботодавцю для виплати звільненим працівникам на підставі поданих роботодавцем з 01.01.2021 до дати припинення трудових відносин відомостей за додатком 4 Порядку. Роботодавець виплачує допомогу працівникам, з якими припинено трудові відносини, протягом 10 р. дн. після надходження коштів на рахунок. У разі не виплати допомоги таким особам роботодавець повертає її в повному обсязі Фонду на випадок безробіття;
- протягом 8 р. дн. на поточний рахунок ліквідованих ФОПів, які були застрахованими особами з 01.01.2021 до дати припинення діяльності на підставі поданих відомостей за додатком 5 Порядку.
За інформацією ФПУ
Якщо ваше підприємство потрапило до переліку МОЗ, маєте відсторонити від роботи невакцинованих працівників. Штраф за порушення цієї вимоги — до 170 000 грн.
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП