Як відобразити доходи від продажу легкового авто у додатку 4ДФ до Податкового розрахунку

У додатку 4ДФ доходи від продажу легкового авто відображайте за ознакою доходу «105» чи «194»

image18

Дохід від продажу (обміну) легкового автомобіля визначають виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу (ТЗ) або не нижче його ринкової вартості, визначеної згідно із законом (за вибором платника).

Середньоринкову вартість легкових автомобілів визначає щокварталу Мінекономіки у порядку, встановленому постановою КМУ від 10.04.2013 № 403 (для кожної марки, моделі таких ТЗ з урахуванням року випуску та пробігу, на підставі аналізу фактичних цін продажу відповідних ТЗ), і оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті.

Для усіх випадків, коли доходи від продажу легкового автомобіля оподатковуєте ПДФО та військовим збором такі доходи відображайте з ознакою доходу «105».

Відповідно до Довідника ознак доходів фізичних осіб йому відповідає «частина доходів від операцій з продажу або обміну об'єктів рухомого майна згідно з положеннями статті 173 розділу IV Кодексу (підпункт 164.2.4 пункту 164.2 статті 164 розділу IV Кодексу)».

А от якщо продаж легкового автомобіля здійснює фізособа- резидент вперше і, відповідно, такі доходи звільнені від оподаткування, то можливим варіантом є ознака доходу «194», як «інші доходи, які згідно з Кодексом не включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу (підпункт 165.1.49 пункту 165.1 статті 165 розділу IV Кодексу)».

За інформацією ДПС в Одеській області


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
60

Реєстрація ФОП 2024

Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП
43511

Інвентаризація земель

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Про відображення земельних ділянок в обліку, їхню інвентаризацію піде мова в цій консультації
5303

Кваліфікований електронний підпис: види та використання

Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
55709

ФОП з найманими працівниками: як нарахувати і виплатити зарплату

Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати
80

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді