Подається Таблиця даних платника податку разом із поясненням та копіями первинних документів, що підтверджують проведення господарської діяльності.
У поясненні зазначте:
- основні засоби (сюди відносите землю, приміщення, техніку)
- людські ресурси (якщо працюють члени фермерського господарства, то вкажіть це у поясненні)
- матеріали, завдяки яким безпосередньо відбувається господарський процес (сюди відносите: насіннєвий матеріал, добрива, комплектуючі, основні постачальники, покупці).
Наявність основних засобів, що використовуєте у виробництві, вирощуванні або наданні послуг, повинні бути зазначені в формі 20-ОПП.
Таблиця складається з 4 стовпчиків.
1 — Порядковий номер;
2 — Основний вид діяльності;
3 — Затратна частина (податковий кредит), що використовується у виробництві;
4 — Той код УКТЗЕД або ДКПП який блокується.
Одночасне заповнення рядків щодо придбання та реалізації товарів, робіт, послуг не допускається.
Агропідприємство планує своєю сільгосптехнікою виконати для стороннього замовника роботи зі збирання врожаю. Чи має воно на це право, а також які особливості юридичного оформлення, бухгалтерського обліку та оподаткування врахувати, розповість експерт
До Таблиці додайте підтверджуючі документи в pdf форматі:
- підтвердження землі — довідка з сільської ради, або договір оренди, або витяг з державного реєстру речових прав, якщо паї – договори з пайовиками;
- підтвердження урожайності та засіву с/г культур (у т.ч. статзвітність за формами 4-сг, 29-сг, 37-сг);
- підтвердження використання техніки;
- підтвердження людських ресурсів;
- підтвердження сформованого податкового кредиту (договори, видаткові, оплати за насіннєвий матеріал, або комплектуючі, паливо, добрива, запчастини, перевезення);
- підтвердження реалізації товару або послуги (договір, товарно-транспортна накладна (ТТН), видаткова накладна, оплата за проданий товар, або послугу).
Якщо у майбутньому контролери виявлять ризики у діяльності підприємства, таблицю можуть скасувати, як на регіональному, так і на центральному рівні.