Особливості подання Таблиці даних платника податку сільгосптоваровиробниками
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Подавайте Таблицю даних платника податку разом із поясненням та копіями первинних документів, що підтверджують проведення господарської діяльності.
У поясненні зазначте:
- основні засоби (сюди відносите землю, приміщення, техніку);
- людські ресурси (якщо працюють члени фермерського господарства, то вкажіть це у поясненні);
- матеріали, завдяки яким безпосередньо відбувається господарський процес (сюди відносите: насіннєвий матеріал, добрива, комплектуючі, основних постачальників, покупців).
Наявність основних засобів, що використовуєте у виробництві, вирощуванні або наданні послуг, повинні бути зазначені в Заяві за формою № 20-ОПП.
Таблиця складається з 4 стовпчиків.
1 — Порядковий номер;
2 — Основний вид діяльності;
3 — Затратна частина (податковий кредит), що використовується у виробництві;
4 — Той код УКТ ЗЕД або ДКПП який блокується.
Одночасне заповнення рядків щодо придбання та реалізації товарів, робіт, послуг не допускається.
До Таблиці додайте підтверджуючі документи в pdf форматі, а саме для:
- підтвердження землі — довідку з сільської ради, або договір оренди, або витяг з державного реєстру речових прав, якщо паї – договори з пайовиками;
- підтвердження урожайності та засіву с/г культур (у т.ч. статзвітність за формами 4-сг, 29-сг, 37-сг);
- підтвердження використання техніки;
- підтвердження людських ресурсів;
- підтвердження сформованого податкового кредиту (договори, видаткові, оплати за насіннєвий матеріал, або комплектуючі, паливо, добрива, запчастини, перевезення);
- підтвердження реалізації товару або послуги (договір, товарно-транспортну накладну (ТТН), видаткову накладну, оплату за проданий товар, або послугу).
Але, якщо у майбутньому контролери виявлять ризики у діяльності підприємства, таблицю можуть скасувати, як на регіональному так і на центральному рівні.
За інформацією ДПС у Черкаській області