Нюанси подання Таблиці даних платника сільгосподарськими товаровиробниками
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Подають Таблицю даних платника податку разом із поясненням та копіями первинних документів, що підтверджують проведення господарської діяльності.
У поясненні слід зазначити:
- основні засоби (сюди відноситься земля, приміщення, техніка);
- людські ресурси (якщо працюють члени фермерського господарства то вказати це у поясненні);
- матеріали, завдяки яким безпосередньо відбувається господарський процес (сюди відноситься, насіннєвий матеріал, добрива, комплектуючі, основні постачальники, покупці).
Наявність основних засобів, що використовують у виробництві, вирощуванні або наданні послуг, повинні бути зазначені в Заяві № 20-ОПП.
Таблиця складається із 4-х стовпчиків:
1 — Порядковий номер,
2 — Основний вид діяльності,
3 — Затратна частина (податковий кредит), що використовується у виробництві,
4 — Той код УКТЗЕД або ДКПП який блокується.
Одночасне заповнення рядків щодо придбання та реалізації товарів, робіт, послуг не допускається.
Консультація допоможе розібратися, з яких підстав податківці не враховують таблиці даних платника, коли і як цьому можна запобігти.
До Таблиці необхідно додати підтверджуючі документи в pdf форматі:
- підтвердження землі — довідка з сільської ради, або договір оренди, або витяг з державного реєстру речових прав, якщо паї — договори з пайовиками;
- підтвердження урожайності та засіву с/г культур (у т.ч. статзвітність — форми № 4-сг, 29-сг, 37-сг);
- підтвердження використання техніки;
- підтвердження людських ресурсів;
- підтвердження сформованого податкового кредиту — (договори, видаткові, оплати за насіннєвий матеріал, або комплектуючі, паливо, добрива, запчастини, перевезення );
- підтвердження реалізації товару, або послуги — договір, ТТН, видаткова, оплата за проданий товар, або послугу.
Але, якщо у майбутньому виявлять ризики у діяльності підприємства, таблицю можуть скасувати: як на регіональному, так і на центральному рівнях.