Нюанси подання Таблиці даних платника сільгосподарськими товаровиробниками
Подають Таблицю даних платника податку разом із поясненням та копіями первинних документів, що підтверджують проведення господарської діяльності.
У поясненні слід зазначити:
- основні засоби (сюди відноситься земля, приміщення, техніка);
- людські ресурси (якщо працюють члени фермерського господарства то вказати це у поясненні);
- матеріали, завдяки яким безпосередньо відбувається господарський процес (сюди відноситься, насіннєвий матеріал, добрива, комплектуючі, основні постачальники, покупці).
Наявність основних засобів, що використовують у виробництві, вирощуванні або наданні послуг, повинні бути зазначені в Заяві № 20-ОПП.
Таблиця складається із 4-х стовпчиків:
1 — Порядковий номер,
2 — Основний вид діяльності,
3 — Затратна частина (податковий кредит), що використовується у виробництві,
4 — Той код УКТЗЕД або ДКПП який блокується.
Одночасне заповнення рядків щодо придбання та реалізації товарів, робіт, послуг не допускається.
Підкажемо на прикладах реальних ситуацій, на що зважати платникам ПДВ, коли готують таблиці даних. Адже таблиця, яку врахували контролери, є дієвим способом успішно зареєструвати податкові накладні
До Таблиці необхідно додати підтверджуючі документи в pdf форматі:
- підтвердження землі — довідка з сільської ради, або договір оренди, або витяг з державного реєстру речових прав, якщо паї — договори з пайовиками;
- підтвердження урожайності та засіву с/г культур (у т.ч. статзвітність — форми № 4-сг, 29-сг, 37-сг);
- підтвердження використання техніки;
- підтвердження людських ресурсів;
- підтвердження сформованого податкового кредиту — (договори, видаткові, оплати за насіннєвий матеріал, або комплектуючі, паливо, добрива, запчастини, перевезення );
- підтвердження реалізації товару, або послуги — договір, ТТН, видаткова, оплата за проданий товар, або послугу.
Але, якщо у майбутньому виявлять ризики у діяльності підприємства, таблицю можуть скасувати: як на регіональному, так і на центральному рівнях.