Помилково видали кредит: як таку операцію провести через РРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Операцією «службове внесення» реєструють готівку, яку зберігають на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводять після виконання «Z-звіту».

Якщо ведете касову книгу, то сума коштів для видачі кредитів громадянам, зазначена у видатковому касовому ордері, має співпадати з сумою за операцією «службове внесення» на початок робочої зміни.

Сума коштів, яку вилучаєте із скриньки РРО операцією «службова видача» оформлюйте прибутковим ордером у касу.

Прибутковий касовий ордер 2019

Чинне законодавства не передбачає обов’язкове зберігання чеків «службове внесення» та «службова видача».

Якщо помилково провели операцію з надання кредиту, дійте відповідно до алгоритму, визначеного пунктами. 7 та 8 розділу III Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну 14.06.2016 № 547, та враховуйте специфіку роботи щодо видачі кредитів. А саме:

  1. Необхідно здійснити реєстрацію від’ємної суми. Якщо алгоритм роботи РРО не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків:
    • дозволено реєструвати видачу коштів (скасовувати помилкову суму) операцією «службова видача»;
    • заборонено реєструвати через РРО від’ємні суми операцією «сторно».
  1. Складаєте Акт про скасування помилково проведеної через РРО суми. В ньому вказуєте дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа. Акт передають до бухгалтерії і зберігають протягом трьох років. Якщо на підприємстві відсутня бухгалтерія, акт підклеюють до останньої сторінки КОРО.

Лист ДФС від 07.05.2019 № 2006/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4106

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39371

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
22913

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
137319

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді